Tuesday, January 15, 2013

DigiNet Mobil pe tableta Samsung Galaxy GT-P6200 cu Android 4.0.4


Astăzi am reuşit să pun SIM de la Digi Net Mobil (RDS) pe o tabletă cu Android ( 4.0.4 ). Acum am internet pe tabletă oriunde în oraş Timişoara.

Tutorial de configurare:

Întâi se configurează  APN-ul (Access Point Name)  mergând la:

Settings – > More… ->  Mobile Networks -> Access Point Names .

Sus în colţul din dreapta se dă click pe cele trei lini pe orizontală -> New APN

Pentru Digi Net Mobil se configurează următoarele date:

Name: Digi Net Mobil (nu prea contează dar trebuie specificat un nume)
APN:     internet
Proxy:  Not set
Port:  Not set
User name: Not set
Password: Not set
Server: Not set
MMSC: Not set
MMS proxy: Not set
MMS port: Not set
MCC: 226
MNC:  05
Authentication type: None
APN type: Not set
APN protocol:  ipv4
Enable/disable APN: APN enabled
Bearer : Unspecified

După terminarea configurări, sus în colţul din dreapta se dă click pe cele trei lini pe orizontală -> Save

Cam asta este tot ce trebuie să configurezi la APN. La mine a mers  daca  aveţi ceva probleme lăsaţi un comentariu şi vedem ce putem rezolva.

Enjoy !!!

4 comments:

Unknown said...

am o tableta GoClever R75, am facut pasii indicati de tine am salvat dar internetul tot nu merge...ai vreo idee de ce? ms

Unknown said...

salut am o tableta goclever R75 am facut asa cum ai descris tu dar tot nu functioneaza internetul ...ai vreo idee de ce ...sistemul de operare al tabletei este android 4.0.4, trebuie sa am cumva ceva aplicatie instalata ca sa mearga?

r27kul said...


Merge, multumesc!

Anonymous said...

multumesc tare mult....ma chinui de multa vreme sa fac sa mearga....si desi toata lumea imi spune ca nu are cum sa mearga cu simm de digi....am urmat pasii tai si acum merge.....inca o data multumesc